Thursday, May 26, 2016

Amazon KDP Support: User Profile for Marlana Daughety

Amazon KDP Support: User Profile for Marlana Daughety




این عنصر ضروری ترین در خدمات به مشتریان است.

این که چگونه من یک چشم انداز خدمات به مشتریان توصیف می کنند. این یک تعریف مشترک از خدمات برجسته می شود که همه در همان صفحه است. چشم انداز یک قطب نما است که همیشه بر کارکنان در مسیر درست است.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در آن است و چگونه چند شرکت یکی به عنوان خوانده شده. در این ارسال شما را چگونه به ارسال یکی از خود شما نشان می دهد.
قبل از نوشتن

شما می خواهید برای انجام یک کار آمادگی کمی قبل از شما در واقع نشستن و ارسال دیدگاه.

اول، یک لحظه به کشف آنچه که یک بیانیه چشم انداز خدمات به مشتریان اگر شما با یک در حال حاضر آشنا نیست به منزله. در اینجا یک پرایمر کوتاه است که می تواند کمک کند.

بعدی، تعیین دامنه خود را. آیا شما نوشتن یک چشم انداز خدمات به مشتریان برای یک سازمان کل و یا فقط یک تیم؟

گام سوم برای شناسایی هر گونه کار موجود که ممکن است چشم انداز جدید را تحت تاثیر قرار. به این ترتیب، شما در حال ایجاد در فرهنگ موجود خود را. من می خواهم به جمع آوری هر گونه نمونه هایی از ماموریت فعلی، شعار خدمات به مشتریان، استانداردهای خدمات، و غیره

برای مثال، اگر شما در حال نوشتن یک چشم انداز خدمات به مشتریان برای تیم
خود، شما ممکن است بخواهید به ahold از بیانیه ماموریت شرکت خود را برای
کمک به هدایت می کنید.

در نهایت، شما می خواهید برای دریافت ورودی کارکنان خود را. مگر اینکه شما در یک تیم بسیار کوچک کار می کنند، آن را گنده به شامل هر کسی در نوشتن بیانیه چشم انداز واقعی. من متوجه شده ام به اندازه گروه بهینه برای که است 7 - 10 نفر (بیشتر در مورد که در یک لحظه).

بنابراین، من در اطراف این را با یک سوال نظرسنجی تک دریافت:

    شما چه می خواهید مشتریان ما را به زمانی که آنها از خدمات ما شما را به فکر می کنم فکر می کنم؟

این یک سوال باز پاسخ است، بنابراین شرکت کنندگان می توانند در نوع هر آنچه که آنها لطفا. بسیاری از برنامه های بررسی (بررسی میمون، نظرسنجی گوگل، و غیره) را در این بسیار آسان برای انجام. با استفاده از نظرسنجی اجازه می دهد تا همه به وزن در با حداقل تلاش.

من پس از آن همه از پاسخ به یک ابر کلمه است، که یک نمایش گرافیکی از کلمات که مردم اغلب استفاده قرار داده است. (شما می توانید نرم افزار رایگان مانند Wordle برای کمک به استفاده کنید.)

در اینجا یک مثال از مرکز پروژه تخفیف پاک خودرو انرژی پایدار است. این تیم افرادی که خرید یک خودرو را در کالیفرنیا که واجد شرایط برای تخفیف از دولت حمایت می کند. نگاهی به ابر کلمه خود را و ببینید که چه عبارات پرش در شما.


نوشتن چشم انداز

هنگامی که داده ها را جمع آوری، گام بعدی نوشتن چشم انداز است. گام اول جمع آوری گروه حق مردم به شما کمک کند.

من را از طریق آزمون و خطا به دست آوردید که به اندازه گروه بهینه 7 تا 10 نفر است. این شبیه به حکومت دو پیتزا، که نشان می دهد که شما باید از گروه های به
تعداد زیادی از مردم که می تواند با دو پیتزا تغذیه محدود است.

ترکیب این گروه مهم است. در اینجا که من می خواهم به دعوت:

    حداقل یک کارمند خط مقدم. آنها را از آن واقعی است.
    حداقل یک رهبر ارشد. آنها را فراهم قدرت.
    حداقل یک بدهید سطح متوسط ​​یا سرپرست. آنها ارتباط بین مدیران و خط مقدم است.

این نیز مهم است به استفاده از یک تسهیل حرفه ای است. یک هنر و علم به نگه داشتن یک گروه مثل این در حال حرکت موثر وجود دارد. شما باید برای ایجاد یک فضای امن برای مردم برای به اشتراک گذاشتن ایده
های خود را، در حالی که به چالش کشیدن کل گروه به خارج از جعبه فکر می کنم.

در جلسه خود، هدف ارسال نامه خدمات به مشتریان ساده بیانیه چشم انداز است که مطابق با این سه معیار است:

    آن را ساده و به راحتی قابل درک باشد.
    این نوع از خدمات ما می خواهیم برای رسیدن به برای مشتریان خود توصیف می کند.
    این نشان دهنده هر دو که ما در حال حاضر و ما آرزوی در آینده باشد.

اجازه بازگشت به تیم پاک خودرو تخفیف پروژه. آنها مشتریان خود را از طریق فرایند تخفیف خودرو تمیز کمک کند. به عنوان یک گروه، آنها قابل درک است که مشتریان انتظار می رود همه چیز به آسان زمانی که آنها برای تخفیف اعمال می شود.

اینجا چیزی است که آنها را با آمد:

    آن را آسان به پیوستن به جنبش خودرو تمیز.

من هم دوست دارم به صرف بخشی از این جلسه بحث در مورد رفتارهای خاص و نمونه هایی است که با چشم انداز چین. این در مفید آمده بعد زمانی که شما آن را توضیح دهد به مردم است.

به عنوان مثال، پس از نوشتن این خدمات به مشتریان بیانیه چشم انداز، این
تیم پاک خودرو تخفیف پروژه وب سایت خود را دوباره طراحی شده و برخی از
فرآیندهای خود را به آن را آسان تر برای مشتریان برای تخفیف اعمال می شود.
پس از نوشتن

شما هنوز هم چند چیز را به انجام یک بار شما ارسال دیدگاه شما داشته باشد.

اول، شما می خواهید آن را به اشتراک بگذارید با چند ذینفعان کلیدی به
خرید خود را در. شما به هر smithing کلمه اضافی به دنبال نه در اینجا، فقط
یک چک روده که چشم انداز را حس می کند و تا به هر چیزی گذاشته نخواهند شد.

در اینجا که در آن شما می خواهید برای دریافت ترکیبی از رهبران و همکاران فرد به وزن در از هر گروه دیدگاه های مختلف داشته. شما می دانید شما یک بیانیه خوبی داریم اگر آن را بلافاصله طنین انداز است.

گاهی اوقات، این گروه دوم چیزی گروه اولیه نیست نقطه. این ممکن است یک کلمه کلیدی که از دست رفته و یا نیاز به جا شود. این اغلب اتفاق نمی افتد، اما آن را خوب به به امکان باز باشد.

بعد، آن زمان برای برقراری ارتباط چشم انداز خدمات  CRM به مشتریان به بقیه سازمان یا تیم است. پیشنهاد من این است مطمئن شوید که هر کس می تواند سه سوال:

    چشم انداز چیست؟
    چه مفهومی داره؟
    چگونه کمک کنم؟

بهتر است به نمونه های بتن برای کمک به مردم در مورد چشم انداز یادگیری و به یاد داشته باشید آن است.
منابع پاداش
شما خوش آمدید برای دانلود مشتری من کاربرگ دید خدمات به عنوان یک راهنما استفاده کنید.

من هم در یک کتاب در مورد شرکت با فرهنگ خدمات به مشتریان کار می کند. این کتاب به نام سرویس فرهنگ کتاب: یک راهنمای گام به گام برای گرفتن کارمندان شما وسواس با خدمات. این کتاب به طور آزمایشی برنامه ریزی برای در اوایل 2017 منتشر شده است،
اما شما می توانید برای به روز رسانی ثبت نام و فصل اول در وب سایت کتاب
دانلود کنید.

در نهایت، ببینید که چگونه ایجاد یک چشم انداز خدمات به مشتریان فقط اولین گام در سفر خود را به یک فرهنگ مشتری محور است. شما می توانید این مرور کلی خواندن و یا تماشای این فیلم آموزشی کوتاه از Lynda.com.

(شما یک حساب Lynda.com نیاز برای مشاهده کل ویدئو، اما شما می توانید یک دوره آزمایشی 10 روز دریافت کنید.)
نسخه قابل چاپ به

شما همچنین ممکن است مانند ...
مشتری استراتژی تجربه: بینش مشترک
نام تجاری استراتژی، چشم انداز و برنامه ریزی: زمانی که شما آخرین نظر شما؟
7 باید کیفیت تحول رهبری
چگونه برای پیدا کردن - و نزدیک - چشم انداز، شکاف فرهنگ، و تجربه

1 comment:

  1. Excellent post regarding customer relationship management. Looking forward to more insight about this and how they were able to hit a home run through نرم افزار CRM

    ReplyDelete