Thursday, May 26, 2016

راه های ابتکاری برای سرعت بخشیدن به استراتژی بازاریابی فیس بوک شما


برد یک استراتژی فیس بوک تبلیغات سرسام آور است


. یک نفر از هر پنج نفر، حدود 20 درصد از جمعیت جهان است، یک حساب کاربری.


و چیزی که باور نکردنی؟ از طریق پلت فرم های تبلیغاتی خود را، غول رسانه های اجتماعی ساخته شده است تمام کاربران خود را در اختیار بازاریابان. تبلیغات فیس بوک را می توان برای استفاده از فرصت های بازاریابی بزرگ است. در واقع، بیش از 86٪ از کسب و کار در حال حاضر آن را به استراتژی بازاریابی خود را به طور کلی ضروری می دانند.

در این راهنما ما قصد داریم تا در راه های مختلفی برای افزایش اثربخشی استراتژی فیس بوک تبلیغات شرکت خود را نگاه کنید. هر چه اندازه و یا نسخه ی نمایشی از بازار خود را، که آیا شما را هدف قرار مدیران مشغول در شهرستانها مانند نیویورک و هنگ کنگ، و یا بازنشستگان در یک موقعیت جغرافیایی خاص، تاکتیک مشخص شده در اینجا به شما کمک خواهد بهبود نتایج خود را.
PS دانلود رایگان ما فیس بوک تبلیغ اندازه ورق تقلب و به اشتراک گذاری آن را با تیم خود اینجا را کلیک کنید!
مزایای رسانه های اجتماعی و تبلیغات چیست؟

این همیشه ارزش تکرار برخی از مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی. شما هرگز نمی دانید که در حال رفتن به در شد به نام دفاع از استراتژی پیشنهادی و یا زمین یکی از جدید به یک مدیر عامل تمایلی است. است بسیاری از دلایل برای اتخاذ SMM وجود دارد. در اینجا به چند مورد از مهم ترین آنها عبارتند:

    پرداخت مبارزات انتخاباتی قابل کنترل بیش از کسانی که در موارد زیر آلی تکیه می کنند.
    شما می توانید مطالب خود را به مردم بسیار هدفمند نشان می دهد، بسیار بیشتر از ممکن است از طریق دسترسی آلی است.
    SMM می توان برای تعریف بازاریابی آلی، تقویت محتوای موفق و افزایش احتمال که ویروسی خواهد رفت.
    این به شما می دهد به طیف وسیعی از هدف قرار دادن و تجزیه و تحلیل ابزار بسیار پیشرفته دسترسی داشته باشید.
    اگر شما می توانید یک ROI خوب کل فرایند را می توان به سرعت و به راحتی کوچک، در مقابل بازاریابی آلی رسیدن که مستلزم آن است که پیروان زیادی در طول زمان ساخته شده است.

آیا این واقعا کار؟

نرم افزار مدیریت ارتباطبا مشتری 

قبل از پریدن به راهنمایی خود اجازه دهید یک نگاهی به دو مورد جالب است. هر دو ارائه بینش به مزایای بالقوه SMM و نمونه هایی از بازاریابی B2C خوب است.

تا برای اولین بار یک کمپین راه اندازی شده توسط کاسترول MOTO، یک شرکت که تولید روغن موتور برای موتور سیکلت است. ایده این بود که شروع و رشد یک جامعه از علاقه مندان به موتور سیکلت و پنبه و آنها محصولات کاسترول.



1-کاسترول-اجتماعی-کمپین-آمار-1

دسترس، طرفداران، و تعامل به طور کلی این شرکت پس از اجرای پرداخت SMM به طور چشمگیری افزایش یافته است. بینش است که از تعاملات خود را با چنین گروه بزرگی از مردم رانندگی بهبود بین واحدی در درک مشتری و تعامل در محتوای اجتماعی آینده سوخت، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده جمع آوری شد:

2-کاسترول-اجتماعی-تبلیغات-آمار-2


مثال خوب دیگر این است که ای Savoie، یک تولید کننده مواد غذایی کاخون. نکتهی قابل توجه در مورد موفقیت مبارزات انتخاباتی خود است که آن را در تنها 1500 $ اجرا شد. آنها با 2757 پیروان و رسیدن به طور متوسط ​​در هر پست کمتر از 37،000 شروع، به عنوان نمودار زیر نشان داده شده:

3-ساوا-اجتماعی-تبلیغات-معیارهای


با نظارت بر تبلیغات خود را از نزدیک، حذف آن شد که انجام نمی دهد در مقایسه با دیگران و تنظیم نوازندگان برتر، آنها قادر به شدت بهبود تقریبا در تمام اقدامات کلیدی بود. آنها 10،600 پیروان جدید و نزدیک به یک افزایش 1000 درصد در تعامل به دست آورد.

4-ساوا-اجتماعی-تبلیغات-آمار

(منبع)

هر دو از این نمونه نشان می دهد که SMM می توان به اثر بزرگ برای اهداف بازاریابی B2C استفاده می شود، اغلب در بودجه کوچک است. همچنین شما می خواهد که دو محصول متفاوت هستند، اما هر دو به طور موثر که با توجه به ترویج شد از دسترس پلت فرم آگهی فیس بوک است.
PS دانلود رایگان ما فیس بوک تبلیغ اندازه ورق تقلب و به اشتراک گذاری آن را با تیم خود اینجا را کلیک کنید!
1. را انتخاب کنید معیارهای که ماده

هستند بسیاری از کلمات اختصاری سه حرفی وجود دارد - ROI (بازگشت سرمایه)، CPL (هزینه هر سرب و یا مانند، بسته به نوع که شما در حال صحبت کردن به)، CPA (هزینه هر کسب) - انتخاب کنید از زمانی که آن را به اندازه گیری SMM شما می آید تلاش ها. انتخاب خود را از که برای استفاده و مانیتور در نهایت توسط اهداف خود را تعیین خواهد شد. این مهم است که شما برخی از صرف زمان ترسیم این قبل از مبارزات انتخاباتی خود را به شما راه اندازی. آنها به شدت می تواند رویکرد است که شما را و شبکه هایی که شما با استفاده از تغییر دهد.

در اینجا برخی از اهداف مشترک SMM عبارتند از:

    تولید آگاهی برند.
    تولید منجر می شود.
    تولید فروش مستقیم.
    حفظ روابط.
    دریافت بازخورد از بازار در مورد محصولات خود را.

هنگامی که شما در آن شما در حال رهبری روشن، شما می توانید شروع به در نظر مناطق منحصر به فرد از فعالیت برای اندازه گیری. کارشناس رسانه های اجتماعی جی بائر به تشریح چهار دسته از معیارهای که می تواند برای ارزیابی موفقیت یک کمپین خاص استفاده می شود. به طور کلی، آنها عبارتند از:

    متریک مصرف: اساسا یک اندازه گیری از تعامل، این اعداد به مقدار از مردم که کرده اند مراجعه کنید، به گوش یا تماشا مطالب خود را.
    به اشتراک گذاری متریک: اندازه گیری shareability مطالب خود را است.
    سرب نسل متریک: هرچند وقت یکبار به عنوان مثال تنها از نتیجه تعامل در یک سرب؟
    فروش معیارهای: چگونه اغلب نشانی از یک نمونه واحد از نتیجه تعامل در یک فروش؟

5-بازاریابی-معیارهای-تفاوت

(منبع)

این نیز مهم است به تمایز بین معیارهای پلت فرم منحصر به فرد و آنهایی که تصویر بزرگ. تصویر زیر، به عنوان مثال، نشان می دهد که به طور معمول از فیس بوک بینش داشبورد، به وضوح جزئیات از دسترس و تعامل هر پست. چهره هایی از این حکم می کند چگونه می توانید مبارزات انتخاباتی خود را در سطح روز به روز اجرا در حالی که معیارهای گسترده تر مثل ROI و CPA در سراسر شبکه های طیف را به بازی در سطح استراتژیک تر آمده است.

6-فیس بوک-قدرت سردبیر مثال

(منبع)

می توان استدلال کرد که CPA (هزینه هر کسب) تنها معیاری است که واقعا مهم است. بهینه سازی آن را به معنی توجه به بسیاری از متغیرها، اغلب در راه است که آشکار نیست. به همین دلیل داشتن یک مفهوم گسترده از کل اکوسیستم SMM و نظارت بر معیارهای جداگانه مربوطه بسیار مهم است.
2. اجرای تست های اجتماعی برنامه های رسانه ای

همه سیستم عامل ها برابر خلق شده. به استثنای از فیس بوک، است که بزرگ است که تقریبا هر نوع مشتری بالقوه می توان هدف قرار، تمام شبکه های جمعیتی منحصر به فرد خود را دارند. با توجه به این، این مهم به انتخاب کردن شبکه های که بهترین مناسب به محصول خاص و یا خدمات خود را. 80 درصد از مخاطبان پینترست، به عنوان مثال، تشکیل شده از زنان ساخته شده است.

نمودار زیر به مرور گسترده ای از تفاوت های سنی بین گروه های کاربری شبکه های مختلف محبوب:

7-شبکه اجتماعی و جمعیت شناختی-آمار-شکست

(منبع)

به طور مشابه، آن را به ارزش نگه داشتن گوش خود را به زمین به نگه دارید تا تاریخ با فرصت ها در شبکه های جدید. در اغلب موارد، بازار تبلیغات خود را نمی خواهد به عنوان رقابتی به عنوان دیگران است. نمایش مشخصات عمومی، به عنوان یک مثال، تا 23 درصد در شش ماه گذشته افزایش یافته است. من شرط می بندم پلت فرم تبلیغاتی آن است که سرعت همسان نیست!
PS دانلود رایگان ما فیس بوک تبلیغ اندازه ورق تقلب و به اشتراک گذاری آن را با تیم خود اینجا را کلیک کنید!
3. استفاده از ویژگی های پیشرفته هدف قرار دادن

بخشی از آنچه که SMM بسیار موثر، هنگامی که آن را درست انجام شود، مجموعه ای از ابزار است که شبکه های ارائه هدف گیری است. هنگامی که با یک درک قوی از خریدار ایده آل خود را همراه، استفاده کامل از این ابزار می تواند بازده باور نکردنی فراهم می کند.

کارشناس فیس بوک جان Loomer گفته است که، "قدرت از تبلیغات فیس بوک است که در داخل هدف قرار دادن پیدا شده است. برای من مهم نیست چقدر هم که کامل آگهی ها، تصاویر، مناقصه و بهینه سازی، آن را ضروری است که شما را هدف قرار مردم به احتمال زیاد به انجام عمل مورد نظر خود را. "

به طور خاص، فیس بوک ارائه گزینه های زیر هدف قرار دادن منحصر به فرد:

    بهینه سازی پیشنهاد: تمامی اطلاعات هر مشتری و فعالیت های مربوط برای استفاده از این قابلیت مناسب شما نیاز به پیوند به اهداف خود در بالا توضیح. کلیک، نامزدی، دوست دارد، و غیره - شما می توانید برای انواع خاصی از فعالیت بهینه سازی. AdEspresso یک آزمایش مقایسه اثربخشی گزینه های مختلف بهینه سازی زد و، به عنوان شما می توانید از نمودار زیر مشاهده می کنید، نتیجه بسیار جالب بود. مناقصه oCPM برای سرگرمی در تقریبا دو برابر مقدار به دست آمده از مناقصه CPC.

8-adespresso-فیس بوک-AD-هدف قرار دادن مبارزات انتخاباتی-نتایج

(منبع)

    سفارشی و lookalike مخاطبان: مخاطبان سفارشی شما توانایی هدف قرار دادن مردم است که در حال حاضر بازدید وب سایت شما. این "بازاریابی مجدد" فوق العاده موثر است.

9-از فیس بوک-قدرت سردبیر تقسیم بندی

(منبع)

    خرید قبلی: یک گزینه منحصر به فرد توانایی هدف قرار دادن کاربران بر اساس فعالیت خرید خود را در خارج از فیس بوک است. غول های اجتماعی قادر به ارائه این ابزار پس از خرید بخش های داده بود. این را می دهد بازاریابان این فرصت را به زمین به کاربران با سابقه از خرید محصولات مشابه آنها.

10-فیس بوک-قدرت-سردبیر رفتار هدف قرار دادن

(منبع)

    دستگاه های: اگر سنگ فرشهای SaaS برای دسکتاپ پس از آن بعید است که مخاطبان اصلی خود را است که به شما از طریق یک تلفن هوشمند را پیدا به طور مشابه، اگر بازار در نظر گرفته شده خود را جوان همراه کاربران است، شما نیاز به هدف قرار دادن توسط دستگاه درآمده است. همچنین توجه داشته باشید خاص توانایی ارائه بینندگان گزینه ای برای دانلود یک برنامه است.

11-فیس بوک-اخبار خوراک آگهی نمونه-poshmark-O2-آهنگ

(منبع)

بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر ارائه برنامه تبلیغات دانلود، از جمله توییتر، به عنوان زیر نشان داده شده:

12-توییتر-ترویج-برنامه-نصب-کمپین-به عنوان مثال

(منبع)

    چرخ و فلک AD / چند محصول آگهی: چرخ و فلک آگهی یکی دیگر از گزینه جالب را امتحان کنید. این به خصوص مربوط هستند اگر شما در حال ارائه محصولات دیجیتال یا SaaS CRM به عنوان آنها را به شما این فرصت برای تبلیغ ساختار قیمت گذاری سه لایه خود را (اگر شما یکی، البته).

13-فیس بوک-AD-چرخ فلک-مینیبار، رستوران-فوق العاده-به عنوان مثال

(منبع)

مثال بالا تنها برخی از ویژگی های است که شبکه های رسانه های اجتماعی بر روی سیستم عامل های تبلیغاتی همراه خود را ارائه دهد. بسیاری از فرصت وجود دارد پس از آن ارزش پیوستن آنها به استراتژی تست خود را.
PS دانلود رایگان ما فیس بوک تبلیغ اندازه ورق تقلب و به اشتراک گذاری آن را با تیم خود اینجا را کلیک کنید!
4. در نظر بگیرید شرکت نرم افزار مدیریت

اگر شرکت شما به خصوص بزرگ است، شما ممکن است از شرکت درجه نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی بهره مند شوند. آن را ثبات در سراسر بخش های متعدد در کنار تجزیه و تحلیل پیشرفته، چاپ و نشر و ابزار پاسخ ارائه دهید.

در زیر چند نمونه از برخی از راه حل های که در دسترس هستند:

    Hootsuite: هر چند آن را بهترین و شناخته شده به عنوان یک محصول مصرف کننده، Hootsuite نیز ارائه می دهد یک محصول در سطح سازمانی. این فراهم می کند داده های پیشرفته، پیروی از مقررات و ابزار جمع آوری داده های پیشرفته، در میان دیگران.

    SocialCentiv: شما می دهد توانایی برای پیگیری مکالمات در سراسر سیستم عامل و زمین به افراد به طور مستقیم.

    بطری: یک ابزار کشف که اجازه می دهد تا شرکت برای پیگیری موضوعات پرطرفدار در زمان واقعی، به آنها یک تصویر چگونه موفق مبارزات انتخاباتی خود را در مکالمات اشتعال هستند. برخی از فن آوری بسیار پیشرفته است.

    Salesforce در بازاریابی ابر: مجموعه مدیریت جامع است که منحصر به فرد به دلیل طیف گسترده از ابزار است که شامل می شوند.

نرم افزار CRM

بدیهی است، اگر به اندازه شرکت خود را به این درجه از نرم افزار مدیریت، استفاده از یک سرویس کوچکتر مانند HootSuite، SproutSocial یا TweetDeck به توجیه نمی کند، یک گزینه قابل دوام است.
5. استفاده از تبلیغات اجتماعی برای تکمیل بازاریابی آلی

تبلیغات رسانه های اجتماعی بهترین آثار زمانی که آن را مکمل تلاش های بازاریابی آلی خود را. SMM موثر همه چیز در مورد محتوا و بینش از مخاطبان آلی خود را به شما کمک خواهد تا تعیین کند چه کار می کند و چه چیزی نیست است. این حیاتی است که شما در حال نظارت بر، تنظیم و رها کردن محتوای رسانه های اجتماعی خود را در این regars. با گذشت زمان شما قادر به ساخت یک تصویر قوی از کدام نوع ژل محتوای با مخاطبان خود را و که نمی خواهد بود.
نرم افزار CRM

مشاوره CRM



بعد از آن شما می توانید SMM پرداخت استفاده برای افزایش بالا انجام محتوا، هدف بهتر بخش های بازار پذیرای موجود در مخاطبان فعلی خود را و جمع آوری بازخورد برای مبارزات آینده است.

دانشگاه وودبری، برای مثال، استفاده محتوای منحصر به فرد برای افزایش پیروان خود را به 76000. که یکی از چهره های بزرگ است که به دانشگاه های دیگر مقایسه شده است.

14-فیس بوک-آلی و پرداخت استراتژی

فرصت ها را در SMM بسیار زیاد است. قالبهای جدید،   شبکه ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل در حال در تقریبا به صورت روزانه راه اندازی شد. اگر شما یک بازاریاب یا کارآفرین فروش هر نوع محصول یا خدمات، و شما با استفاده از اجتماعی، پس از آن شما تقریبا به طور قطع از دست رفته.

کلید، به عنوان من امیدوارم که من در این پست مشخص شده، در اتخاذ فن آوری های جدید و اجرای زیرساخت های تجزیه و تحلیل به خوبی توسعه یافته است. این شما را قادر به دست آوردن لبه در رقابت کنید. اگر چه بیشتر کسب و کار به نوعی از استراتژی اجتماعی، تعداد بسیار کمی در حال بهینه سازی آن برای حداکثر اثربخشی. مسلح با ابزار در این مقاله، شما می توانید مطمئن شوید که شما که اشتباه را ندارد

Source: www.sarvcrm.com.

No comments:

Post a Comment